کول پلی


گوشی کول پد Cool Play 7 به تازگی در سکوت خبری رونمایی شد. این دستگاه مانند بسیاری از گوشی های هوشمند موجود در بازار از دوربین اصلی دوگانه و بریدگی صفحه نمایش بهره می برد.

 

گوشی کول پد Cool Play 7 به عنوان جایگزین Cool Play 6 وارد بازار می شود. در حالی که این دستگاه از طراحی مدرن تری در مقایسه با گذشته بهره می برد، کول پد آن را به پردازنده ضعیف تری مجهز کرده است. این گوشی از نمایشگر 5.85 اینچی با نسبت تصویر 19:9 بهره می برد که دارای حاشیه های کمی در اطراف خود است. این حاشیه های کم باعث شده نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه افزایش پیدا کند.

 


این گوشی هوشمند در بخش جلویی و پشتی خود از پنل شیشه ای بهره می برد و به فریم فلزی با آلیاژ روی مجهز شده است. در حالی که گوشی Cool Play 6 به پردازنده اسنپدراگون 653 مجهز شده، شرکت کول پد پردازنده مدیاتک MT6750 را برای گوشی کول پد Cool Play 7 در نظر گرفته است. این چیپست را 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی خودنمایی می کند که قادر به ثبت تصاویر پرتره و ویدیوهای صحنه آهسته است. در بخش جلویی یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تصاویر کاربران را ثبت می کند.

 

در حالی که این گوشی هوشمند از سنسور اثر انگشت بهره می برد، کول پد برای آن قابلیت فیس آنلاک نیز در نظر گرفته است. گوشی Cool Play 7 به هوش مصنوعی مجهز شده است.  از دیگر ویژگی های این محصول شرکت کول پد می توان به باتری 2800 میلی آمپر ساعتی، پورت micro USB و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد. این دستگاه در رنگ های سفید، آبی و مشکی به بازار عرضه می شود.


منبع: کلیک