فیروزه ای


به گزارش موبایلیکا همراه اول اقدام به عرضه بسته های اینترنت و مکالمه کوتاه مدت کرده که با قیمت های مقرون به صرفه تری نسبت به بست های بلند مدت عرضه شده اند.


بسته های مدار فیروزه ای، بسته های اینترنت و بسته های مکالمه کوتاه مدت (ساعتی) و به صرفه ای هستند که قیمت آنها در ساعات و مکان های مختلف شبکه همراه اول متفاوت خواهد بود. برای آگاهی از بسته های پیشنهادی خود کافیست *۱۲۱# را شماره گیری کنید.

 برای اطلاع از بسته های این طرح و قیمت آنها می توانید کد #121* را شماره گیری کنید و یا از نرم افزار همراه من استفاده کنید.


 

نکات مهم:

 اپلیکیشن مدار فیروزه ای نیز برای آگاهی از بسته های پیشنهادی در هر ساعت در دسترس قرار دارد.

این بسته ها برای همه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول قابل فعالسازی هستند.

 این بسته ها قابلیت رزرو ندارند و برای فعالسازی بسته مدار فیروزه ای بعدی باید تا اتمام قبلی (اعتبار زمانی یا حجم بسته، هر کدام که زودتر اتفاق بیافتد) صبر کرد اما محدودیتی از نظر تعداد بسته های قابل فعالسازی در یک روز وجود ندارد.

 شایان ذکر است که بسته دیتا مدار فیروزه ای و بسته مکالمه مدار فیروزه ای به صورت همزمان قابل فعالسازی است اما دو بسته دیتا مدار فیروزه ای یا دو بسته مکالمه مدار فیروزه ای خیر. (در هر زمان حداکثر یک بسته مدار فیروزه ای دیتا و یک بسته مدار فیروزه ای مکالمه قابل فعالسازی است)

 اولویت مصرف بسته های مدار فیروزه ای از همه بسته های فعلی بالاتر است (به علت اعتبار زمانی کوتاه آنها)

 با توجه به اینکه این بسته ها قابلیت رزرو ندارند، مشترکینی که قبلاً بسته نداشته اند باید در مدیریت مصرف خود پس از اتمام بسته مدار فیروزه ای دقت فرمایند چرا که پس از اتمام بسته مدار فیروزه ای، مصرف ایشان با تعرفه عادی محاسبه خواهد گردید.

 منظور از مکالمه در بسته های مکالمه فیروزه ای مکالمه درون شبکه می باشد و مکالمات خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می گردد.