leecher

 

اگر به دنبال دانلود فایل های مجلات و کتاب ها و  فیلم و سریال فیلم های خارجی بوده باشید احتمالا به لینک هاست های سرویس دهنده خدمات دانلود برخورد کرده اید، نمونه های ایرانی این سایت ها مثل آپلود بوی، ترین بیت و ... هستند.

 

 

بسیاری از کاربران و حتی سایت های دارای محتوا به دلیل محدودیت سرورهای خود و برای صرفه جویی در هزیه های حجم و ترافیک سرور و غیره به جای اینکه فایل های حجیم را در سرور خود ذخیره کنند از این هاست های سرویس دهنده آپلود و دانلود استفاده می کنند. و البته از این راه درآمد هم کسب می کنند.

 

 

 

استفاده از این سرویس بسیار راحت هست و اگر تنها یک یا دو بار کارتان به این سایتها بیافتد مشکلی پیش نمی اید ولی زمانی که تعداد زیادی فایل بخواهید از این سرویس ها دانلود کنید آن موقع دردسر اصلی شروع می شود، سرعت پایین دانلود در این سایتها، عدم امکان دانلود چند فایل به طور همزمان، زمان انتظار برای دریافت لینک دانلود که به صورت تصاعدی هم بیشتر می شود و غیره ...

 

یک روش برای رفع این مشکلات خرید اکانت پرمیوم این سایت هاست، که البته با توجه به محدودیت های کشور عزیزمان ایران کار ساده ای نیست، و برای تعداد زیادی سایت هم اصلا مقرون به صرفه نیست. روش دیگری که بسیار راحت و آسان و البته قانونی این مشکل را رفع کرده استفاده از لیچر هاست، لیچرها سایت هایی هستند که لینک های سایت های دانلود را گرفته و یک لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهند.

 

لیچر muli.ir یکی از قدیمی ترین لیچر های ایرانی است که بیش 10 سال است در حال فعالیت است و کیفیت و قیمت مناسبی هم دارد، این سایت امکان لیچ کردن 37 هاست را دارد. مزین دیگر mul.ir این است که شما می توانید ویدیو های یوتیوب رو هم با استفاده از این لیچر با لینک مستقیم و کیفیت دلخواه دانلود کنید . امکان دیگه سایت mul.ir امکان دانلود لینک های تورنت هست، کافیه لینک تورنت رو به سایت بدید تا برای شما دانلود بشه و در نهایت فایل نهایی رو با لینک مستقیم و سرعت زیاد دانلود کنید.

هاست های ساپورت شده:

Bayfiles

Luckyshare

Expressleech

Uploadbaz

Hipfile

filemates.com

luckyshare.net

uptobox.com

Multiupload.nl

Filereactor.com

Megashare.com

Unibytes.com

Sharedbit.net

rapidgator.net

i-filez.com

ddlani.me

jumbofiles.com

hitfile.net

DepositFiles

Megashares.com

Extabit.com

Freakshare.com

oron.com

 

 برای دانلود فایل های تورنت هم به راحتی می تونید از این لیچر استفاده کنید و با سرعت بالا تورنت ها رو دریافت و بعد دانلود کنید.

 

امیدوارم معرفی این سایت براتون مفید باشه. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.