حتما تبلیغات سایت بامیلو (فروشگاه آنلاین) را در اینترنت زیاد دیده اید، این شرکت با داشتن شریک خارجی در بسیاری از سایت های داخلی و خارجی تبلیغات خود را نمایش می دهد و تقریبا از هیچ سیستم تبلیغی یی حتی چیپ ترین آنها نظیر پاپ آپ هم دریغ نمی کند.

بیشتر محصولات بامیلو با تخفیف های فراوان و گاها عجیب و غریب 50 تا 90 درصد عرضه می شوند. ولی چطور بامیلو می تواند در طول کل سال و برای بیشتر محصولات به این میزان تخفیف به مشتریان خود بدهد؟ مگر حاشیه سود یک محصول چقدر است که بامیلو می تواند تا این حد تخفیف بر روی ان بدهد؟ جواب این سوال به راحتی و در خود سایت قابل دستیابی است.


نمونه محصولات و تخفیفات بامیلو در ادامه ...


اگر گشتی در سایت بامیلو بزنید و برخی محصولات تخفیف دار را مشاهد ه کنید می توانید با یک جستجوی ساده قیمت واقعی محصول را کشف کنید. بامیلو (یا به عبارت بهتر فروشندگان بامیلو)  قیمت های اجناس خود را تا چندین برابر قیمت واقعی محصول افزایش می دهند و بعد با نخفیف های زیاد محصول را به فروش می رسانند.

به عنوان مثال: این ظرف های ادویه در یک زمان توسط دو فروشنده عرضه می شود. قیمت یکی بدون تخفیف 75 هزار تومان است و در دیگری با 50% تخفیف 180 هزار تومان؟!!!


 

بامیلو


این هم یک نمونه دیگر برس 38 هزار تومنی، 100 هزار تومن قیمت خورده و بعد 70 درصد تخفیف داده شده.


بامیلو

 

البته این قیمت همان محصول در خود سایت بامیلو است اگر در فروشگاههای دیگر جستجو کنید احتمالا قیمت های کمتر هم پیدا می کنید.

اگر جستجویی در سایت بامیلو بکنید خواهید دید که عملا هیچ تخفیفی در کار نیست و بیشتر این تخفیفات تنها کلاه برداری و سوء استفاده از اعتماد کاربران به سایت مثلا معتبری بامیلو است. این شیوه نادرست و غیر اخلاقی تبلیغات و جذب مشتری توسط بسیاری از سایتهای فروشگاهی و تخفیفی دیگر هم استفاده می شود.

 

البته مسئله فقط تفاوت قیمت و فروش با استفاده از ترفند تخفیف نیست، گاهی مشتری با توجه با دیدن قیمت یک محصول و توضیحات آن در انتخاب آن نیز دچار مشکل می شود، به عنوان مثال وقتی قیمت یک تی شرت 150 هزار تومان باشد و 80% تخفیف داشته باشد، احتمالا انتظار یک تی شرت با کیفیت و خوب را دارید قافل از اینکه با همین ترفند و با قیمت های کذایی یک تی شرت بی کیفیت و بنجول 10 هزار تومنی را خریداری کرده اید.

پس دو نکته را همیشه در نظر داشته باشید:

1.         هیچ ارزانی بی حکمت نیست و به هیچ وجه گول قیمت های ارزان و تخفیف های زیاد را نخورید.

2.        پیش از خرید یک محصول به صورت آنلاین تمام جوانب و توضیحات را به طور کامل بخوانید.

3.       در صورت وجود محصول در فروشگا ههای دیگر و یا در بازارهای فیزیکی حتما قیمت و نوع و مدل آن را مقایسه کنید.