galaxy s10x


به گزارش موبایلیکا گوشی 5G سامسونگ S10 موسوم به Galaxy S10X دارای حداقل 256 گیگ حافظه رم خواهد بود،  گفته می‌شود که مدل ۵ G برخی از مشخصات قاتلان را دارد، مانند یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، تاچهار دوربین پشت، و یک باتری ۵۰۰۰ mAh که همه آن‌ها آن را یک رده بالاتر از Galaxy S10+ قرار می‌دهند. و از آنجا که سامسونگ در حال حاضر جریان اصلی flagships و حتی آخرین دستگاه میانی خود را با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ارائه می‌کند، ۲۵۶ گیگابایت حافظه پایه برای گلکسی S10X  منطقی خواهد بود.

 

این به این معنی است که کهکشان S10X می‌تواند حداقل ۸ گیگابایت رم داشته باشد، اگرچه این چیزی نیست که در حال حاضر بتوانیم تایید کنیم. همه این ویژگی‌ها و شایعاتی نشان می‌دهند که S10X می‌تواند به قیمت ۱،۷۰۰ دلار قیمت داشته باشد. این شامل گوشی‌های هوشمند آتی سامسونگ هم می شود و اگر درست باشد، می‌تواند تغییر 5G را برای اغلب مصرف کنندگان گران کند.

اما به دست آوردن یک تکنولوژی جدید قبل از دیگران همیشه یک کار پرهزینه بوده، هر چند در کره جنوبی به دلیل حضو شرکت مادر و بازار آمریکا به دلیل پیشرو بودن و حضور شرکتهای مخابراتی و ارائه تسهیلات مالی امکان دسترسی به این سرویس جدید (5G) آسان تر خواهد بود ولی ما در ایران با توجه به اینکه هنور نسل جدید 5G راه اندازی نشده و همینطور با اوضاع کنونی نرخ ارز و تحریم های تکنولوژی نباید منتظر استفاده از این نوع گوشی ها حتی با قیمت های گران و نجومی باشیم.

 

موبایلیکا