با راه‌اندازی شبکه نسل ۴ و ۴.۵ همراه اول، مشترکان تلفن همراه و کاربران خدمات باند پهن همراه اول می‌توانند از اینترنت نوترینو نسل چهارم و سرعت بالای این سرویس بهره‌‌مند شوند. سرعت این سرویس بسته به میزان فاصله مشترک از آنتن، تا چهار برابر بیشتر از سرعت نسل سوم است. برای استفاده از این خدمات لازم است سیم کارت خود را به یوسیم همراه اول، یعنی سیم کارت ۴G تبدیل کنید.

با تعویض سیم کارت خود به یوسیم، می‌توانید ۱۵ تا ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنید.


تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که تاکنون اقدام به دریافت یوسیم نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات مشتریان یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای همراه اول نسبت به تعویض سیم کارت خود اقدام کنند و علاوه بر بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت ۴G و ۴.۵G، مشترکان اعتباری ۱۵ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه، و مشترکین دائمی ۲۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

همچنین اگر گوشی شما قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G  و یا ۴.۵G را دارد، می‌توانید کد پستی محل سکونت خود را به صورت پیامکی به سرشماره ۸۹۶۲ بفرستید، تا همراه اول یوسیم هدیه را به صورت رایگان از طریق پست به آدرس محل کد پستی پیامک شده ارسال کند.

نکات زیر در این خصوص حائز اهمیت هستند:

  • پیش از ارسال پیامک، از صحت کد پستی ارسال شده اطمینان حاصل کنید.
  • یوسیم فقط برای مشترکانی ارسال خواهد شد که گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G و یا ۵G دارند و سیم کارت همراه اول حداقل یک هفته گذشته در آن گوشی فعال بوده است.
  • هزینه فعالسازی سیم کارت نسل چهارم همراه اول برای این گروه از مشترکین رایگان است.

فعالسازی سیم کارت نسل چهارم همراه اول

یوسیم همراه اول - تصویر پشت

پس از دریافت پستی یوسیم باید برای فعال کردن آن مراحل زیر را طی کنید:

  1. روی یوسیم که دریافت کرده‌اید، در زیر علامت بارکد، یک کد ۱۹ رقمی قرار دارد. آن کد را به صورت زیر را با سیم کارت فعال فعلی خود شماره‌گیری کنید:
*۱۰*۴۵*شماره سریال ۱۹ رقمی پشت سیم کارت#
  1. پس از وارد کردن کد بالا، کد PIN1 سیم کارت از شما خواسته خواهد شد. قسمت مربوطه را روی پوکه سیم‌کارت خراش دهید و کد را وارد کنید.

در صورتی که شماره سریال یوسیم و PIN 1 به درستی وارد شده باشند، سیم کارت فعلی پس از یک ساعت غیرفعال شده و یوسیم جدید فعال خواهد شد.

  1. پس از اینکه سیم کارت فعلی شما از کار افتاد، آن را از گوشی خارج کنید و سیم کارت یوسیم را جایگزین آن کنید.

پس از طی این مراحل و فعال شدن سیم کارت نسل چهارم همراه اول، بسته اینترنت آلفا+ دارای اعتبار ۳۰ روزه با حجم ۱۵ گیگابایت برای مشترکین اعتباری و ۲۰ گیگابایت برای مشترکین دائمی به صورت رایگان فعال خواهد شد.

جهت استفاده از شبکه ۴G به قسمت تنظیمات تلفن همراه خود مراجعه کرده و پس از مطمئن شدن از تنظیمات اینترنت، سرویس ۴G را نیز فعال نمایید.

یوسیم همراه اول - تصویر رو