مشترکان شاتل موبایل و شاتل در شهر تهران می‌توانند تا ۲۲ دی از تخفیف ویژه شاتلی‌ها در سوپرمارکت آنلاین روکولند بهره‌مند شوند.

 

به گزارش موبیلیکا، بر اساس توافق‌های صورت گرفته با سوپرمارکت آنلاین روکولند، مشترکین شاتل‌ موبایل و شاتل می‌توانند از امروز با دریافت کد تخفیف در ۲ خرید از خریدهای خود از وب‌سایت روکولند ۲۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

 

دریافت کد تخفیف برای مشتریان شاتل با مراجعه به پورتال my.shatel.ir، منوی خدمات مشترکین و برای مشتریان شاتل موبایل از طریق پیامک امکان‌پذیر است.

 

 ارایه کد تخفیف ... در ادامه


برای ارایه کد تخفیف در سایت روکولند در مرحله پرداخت، ردیفی برای درج کد پیش‌بینی شده است که کاربران باید کد دریافت شده را در این محل وارد کنند.

 

روکولند (rocoland.ir) یک سوپرمارکت آنلاین است که با مراجعه به آن می‌توانید به کلیه کالاهای پرمصرف روزانه از کالاهای خوراکی تا ملزومات خانه و کالاهای فرهنگی و اسباب‌بازی دست‌رسی داشته باشید. همچنین در این وب‌سایت ارسال بسته‌های بیش از ۳۰ هزار تومان برای رایگان است.

 

درصورتیکه مشترک شاتل موبایل نیستید، برای شروع می‌توانید بسته‌های آغازین متفاوت و جذاب شاتل موبایل را مشاهده و خریداری کنید.