اگر سرویس انتشار سلولی (Cell Broadcast) گوشی شما فعال باشد، امکان دارد که پیامی مانند 60% جزیره بر روی گوشی شما نمایان شود. این یک سرویس جدید از طرف شرکت ایرانسل است که امکان برقراری تماس با تخفیف ویژه در ساعات مختلف را برای مشترکین اعتباری فراهم می آورد.

این سیستم بر اساس میزان ترافیک شبکه از 20 تا 80 درصد تخفیف برای مشترکین در نظر می گیرد که هر چه میزان ترافیک شبکه کمتر باشد میزان تخفیف هم بیشتر است. برای استفاده از این سیستم بر روش زیر باید ثبت نام کنید. توجه کنید که با ورود به این طرح تعرفه شما تغییر می کند و تخفیف ها بر اساس تعرفه جدید (۷۲۰ ریال در دقیقه) محاسبه خواهد شد.


 



قابل ذکر است این در حال حاضر در چندین استان اجرا می شود و سراسری نیست.

 

مشترکین اعتباری ایرانسل به کمک این سرویس قادر خواهید بود تا ۸۰% تخفیف را در مکالمات ایرانسلی تجربه کنید. برای استفاده از تخفیف‌های متنوع کافیست با شماره گیری *135*1# به عضویت جزیره هوشمند ایرانسل درآیید. هزینه تعرفه‌های مکالمه طرح جزیره هوشمند ایرانسل با حداکثر تخفیف (۸۰%) ۱۴۴ ریال در دقیقه و بدون تخفیف ۷۲۰ ریال در دقیقه برای تماس‌های ایرانسلی خواهد بود. میزان تخفیف نیز در ابتدای تماس روی نمایشگر تلفن همراه نشان داده می‌شود. همچنین با شماره گیری کد*135*0#نیز از میزان تخفیف در ساعت فعلی و ساعت بعدی مطلع خواهید شد. در صورتی که سیستم انتشار سلولی (Cell Broadcast) را فعال کرده باشید، تخفیف به صورت خودکار روی نمایشگر گوشی نشان داده می‌شود.

 

توجه داشته باشید که برای عضویت در جزیره ایرانسل باید مشترک تعرفه پایه ثانیه‌ای باشید. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان کد *۱۳۵*۸# (یا *۱۴۰*۷*۸*۱#) را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید.

 

سایر ویژگی‌های جزیره هوشمند ایرانسل:

فعال سازی و غیر فعال سازی رایگان از طریق کدهای دستوری   *135#

محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه بر اساس ترافیک شبکه به صورت هوشمند.

تخفیف‌های جزیره هوشمند ایرانسل به اعتبار هدیه و یا طرح‌های تخفیفی تعلق نمی‌گیرند.

۲۰% هدیه شارژ شگفت انگیز شامل این طرح نمی‌شود.

چنانچه در استان های تحت پوشش، به عضویت جزیره هوشمند درآمده اید و قصد خروج از استان را دارید، به منظور استفاده از هدیه شارژ شگفت انگیز لازم است عضویت خود را غیر فعال کنید.