galaxy F


به نظر می‌رسد که به زودی شاهد معرفی Galaxy F باشیم. این گوشی اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ است که تا اواخر فوریه به دو برابر قیمت سایر پرچمداران سامسونگ معرفی می شود.

 

خبرگزاری‌های کره‌ جنوبی روز گذشته به انتشار گزارشی مفصل درباره قیمت و تاریخ احتمالی اولین گوشی هوشمند تاشو و منعطف سامسونگ به نام Galaxy F پرداختند. سامسونگ به تازه‌ترین پیشکش‌های سطح بالای خود خیلی مطمئن است و به همین خاطر قصد دارد که Galaxy F (Galaxy Fold) را به همراه خانواده گلکسی اس 10 در اواخر ماه فوریه (اسفند ماه) و در خلال برگزاری رویداد آنپکد رسما معرفی کند.


 


یکی از مقامات ارشد سامسونگ در این باره اعلام کرده که گوشی منعطف این شرکت با قیمتی حدودا دوبرابر قیمت سایر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ معرفی می‌شود. این گوشی هوشمند پیشرفته قابلیت‌های چشمگیری هم دارد. برای مثال کاربران می‌توانند سه اپلیکیشن متفاوت را به طور هم زمان روی صفحه به اجرا دربیاورند و همچنین از آن در حالت باز شده برای تماشای ویدیو و تصویر در قالب اندازه تبلت استفاده کنند.

 

در مقابل Galaxy F یا Galaxy Fold پرچمدار گلکسی اس 10 قرار دارد که انتظار می‌رود حاشیه‌های بسیار باریک داشته باشد و دوربین سلفی‌اش در ناچی سوراخ مانند و بسیار کوچک تعبیه شود. برخی تصاویر زنده منتشر شده و منتسب به گوشی هوشمند گلکسی اس 10 پلاس هم از احتمال تعبیه دوربین دوگانه سلفی در ناچ سوراخ مانند و در گوشه بالا سمت راست خبر می‌دهند. علاوه بر این موارد، انتظار می‌رود که تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش یکی دیگر از قابلیت‌های جالب توجه در Galaxy F باشد.