بر اساس تصویری که به تازگی منتشر شده، ظاهرا گوگل در تدارک آن است تا امکان ارسال پیام در اپلیکیشن Google Maps را برای کاربران فراهم کند.

 

یکی از کاربران وبسایت Reddit با نام کاربری sanju2cool اخیرا تصویری را منتشر کرده است که با انداختن نگاهی به آن، عنوانی جدید به نام Messages را می‌بینیم که حاکی از ویژگی تازه‌ای است که گوگل قصد دارد آن را به اپلیکیشن Google Maps اضافه نموده و آن را در اختیار کاربران بگذارد.

 

این قابلیت به استفاده کنندگان از گوگل مپس اجازه می‌دهد تا با صاحبان مشاغل در ارتباط باشند. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که کدام شرکت‌ها چنین امکانی را به عنوان خدمات خود برگزیده‌اند. زمانی که شما روی Messages ضربه بزنید، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که لیست چت‌های شما را به نمایش می‌گذارد.

 

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اگر هیچ پیامی به صاحبان مشغال ارسال نکرده باشید، عبارتی روی نمایشگر نشان داده شده و از این طریق، روش ارتباط با اهالی تجارت را به شما گوشزد می‌کند.

 

 

 

اضافه شدن این ویژگی به Google Maps به معنی ارائه اپلیکیشنی جدید به منظور ارتباط با دوستان نیست، بلکه شما می‌توانید از این طریق با صاحبان مشغال در ارتباط بوده و اطلاعاتی در مورد شرکت‌های مختلف به دست آورید. همان طور که می‌دانید، بسیاری از کمپانی‌ها از برقرار ارتباط تلفنی سر باز می‌زنند و چنین قابلیتی، می‌تواند برای آنها نیز خوشایند به نظر آید.