به گزارش موبایلیکا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، «بیژن عباسی آرند» و «حمید توفیقی» به عنوان اعضای جدید هیات مدیره ایرانسل انتخاب شدند. 

این در حالیست که در روزهای اخیر شنیده می شد که مدیرعامل ایرانسل احتمالا تغییر خواهد کرد و بیژن عباسی آرند که مدیرعاملی اسبق شرکت صاایران شیراز (صنایع الکترونیک شیراز) را در کارنامه خود داشته است، به عنوان مدیرعامل ایرانسل معرفی خواهد شد. 


با این حال امروز روابط عمومی ایرانسل خبر می دهد که عباسی آرند و توفیقی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره کار خود را در ایرانسل آغاز کرده اند. عباسی آرند فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک دانشگاه شیراز، فوق لیسانس و دکترای مخابرات از دانشگاه تربیت مدرس است. 

«علیرضا قلمبر دزفولی» از ابتدای فعالیت اپراتور دوم و در ۱۳ سال گذشته مدیرعامل ایرانسل بوده است. بسیاری عقیده دارند که پیشرفت های این اپراتور به دلیل ثبات مدیریتی در ایرانسل بوده است. اکنون باید دید در نهایت مدیرعامل ایرانسل ثابت باقی خواهد ماند یا خیر. 

ایرانسل در این دوره ۱۳ ساله همیشه تمرکز ویژه ای بر ارائه نسل های مختلف اینترنت همراه داشته و تلاش کرده است تا خود را با ارائه این فناوری از رقیب اصلی اش یعنی همراه اول متمایز کند. پس از ارائه فناوری وایمکس در سال ۸۷، در تابستان ۹۳ و پس از پایان انحصار رایتل، ایرانسل موفق به ارائه خدمات 3G شد. این شرکت اکنون شبکه خود را به فناوری 4G مجهز کرده است.