آپدیت جدید تلگرام قابلیت‌های زیادی همانند ابزار نظرسنجی و بهبود جستجوی تصاویر در آی او اس را برای کاربران فراهم کرده است. در این بخش به بررسی آپدیت تلگرام خواهیم پرداخت.

پس از آن که تلگرام در اوایل ماه جاری میلادی یک آپدیت عمده برای نسخه اندروید منتشر کرد، هم اکنون نیز در تلاش است تا ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران فراهم کند. نظرسنجی‌ها با آپدیت جدید تلگرام ساده‌تر از گذشته هستند، در حالی که کاربران آی او اس با شنیدن خبر بهبود قابلیت جستجو خوشحال خواهند شد.

آپدیت جدید تلگرام علاوه بر ربات‌هایی همانند @vote که برای نظرسنجی وجود داشتند، یک ابزار اختصاصی را هم برای انجام این کار ایجاد کرده است. قابلیت جدید نظرسنجی برای گروه‌ها و کانال‌هایی که اعضای زیادی دارند مناسب خواهد بود؛ آن‌ها با این ویژگی می‌توانند سریع‌تر به اهدافی که دارند، دست پیدا کنند.

 

تلگرام به عنوان شرکتی که به خود در زمینه حفظ اطلاعات شخصی کاربران افتخار می‌کند، قابلیت نظرسنجی را به صورت ناشناس قرار داده است. در حقیقت هیچ فردی نمی‌تواند نظر ثبت‌شده افراد را مشاهده کند، اما به نظر می‌رسد تلگرام قصد دارد کاربرانی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند را نمایش دهد و فقط گزینه انتخابی آن‌ها را مخفی نگه دارد.


آپدیت جدید تلگرام

آخرین آپدیت تلگرام برای آی او اس با پیشرفت‌هایی همانند بهبود قابلیت جستجوی تصاویر همراه است. شما مجددا می‌توانید از جستجوی وب برای پیدا کردن تصاویر هنگام ارسال پیوست‌های تصویری و فایل‌های ویدیویی یا انتخاب فایل‌های نمایشی در نسخه آی او اس استفاده کنید.

شما می‌توانید حافظه کش را با رفتن به بخش تنظیمات، قسمت Data And Storage و Storage Users پاک کرده و فضای حافظه خود را بهینه کنی. امکان مشاهده پیشرفت کار هنگام دانلود یا آپلود فراهم شده است و همچنین شاخص‌های آنلاین بودن در قسمت جستجوی افراد وجود دارد.

 

تلگرام 4.6

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.0 برای سیستم عامل اندروید

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.0 برای سیستم عامل آی او اس (iOS)

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.0 برای سیستم عامل ویندوز موبایل (ویندوزفون)

تلگرام 4.6

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.0 نسخه دسکتاپ